آی تی وب - وبلاگ آموزشی

این وبلاگ شخصی من هست و هر چیزی که بلدم رو توی وبلاگ قرار میدم

آی تی وب - وبلاگ آموزشی

این وبلاگ شخصی من هست و هر چیزی که بلدم رو توی وبلاگ قرار میدم

مشکل وبکم در Camtasia

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ق.ظ

سلام. دوستان امشب یه مشکل برای من پیش اومد که شاید برای شما هم پیش بیاد و اون این بود که وقتی میخواستم توی نرم افزار Camtasia از وبکم استفاده کنم با ارور webcam is not available مواجه شدم.

توی سایت های ایرانی سرچ کردم ولی مطلبی درموردش نبود برای همین توی سایت های خارجی سرچ کردم و راه حل رو پیدا کردم

راه حل:

چون من از آنتی ویروس eset استفاده میکردم بخاطر همین آنتی ویروس به هیچ برنامه ای اجازه دسترسی به وبکم رو نمیداد

برای حل این مشکل آنتی ویروس تون رو باز کنید و به قسمت setup برید

در قسمت setup طبق تصویر زیر روی منو کلیک کنید

مشکل آنتی ویروس با وبکم

در منوی باز شده گزینه configure... رو کلیک کنید و طبق عکس زیر روی Edit کلیک کنید

مشکل آنتی ویروس با وبکم

در صفحه جدید روی گزینه زیر کلیک کنید
مشکل وبکم در Camtasia

و در نهایت روی OK کلیک کنید.

نظرات  (۱)

سلام. مشکل وبکم داشتم انتی ویروس از باز شدن وبکم جلوگیری میکرد نگران بودم خودم دست به تنظیمات انتی ویروس بزنم با راهنمایی توی وبلاگتون تونستم مشکل وبکم رو حل کنم اقا ممنون از راهنماییتون کلی گشتم ولی هیچ راه حلی توی وب پیدا نکردم شانسی با عکسی که در این مورد توی گوگل گذاشته بودین مواجه شدم و اومدم وبلاگ شمارو پیدا کردم بهرحال سپاسگذارم.
پاسخ:
خوشحالم که این مطلب به شمد کمک کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی